Facebook ve Instagram’da yapay zeka tarafından üretilen reklamlar etiketlenecek

aG7wKmetsyYapay Zeka2 haftalar önce2 Okunma

Haber Merkezi

Yapay zeka teknolojisinin yükselişiyle birlikte, yapay zeka tarafından oluşturulan içeriklerin etiketlenmesi giderek ehemmiyet kazanıyor.

Meta, bu alanda değerli bir adım atarak Facebook ve Instagram’da yapay zeka ile oluşturulan reklamların etiketlenmesini daha da bariz hale getiriyor.

Bu sayede kullanıcılar, reklamların ne vakit yapay zeka tarafından oluşturulduğunu yahut değiştirildiğini daha kolay anlayabilecekler.

YAPAY ZEKA ETİKETLERİ GENİŞLİYOR

Meta, reklamverenlerin pazarlamada kullandığı üretken yapay zeka araçlarıyla yapılan yahut büyük ölçüde değiştirilen reklamları esasen etiketliyordu.

Ancak şirket artık bu yapay zeka etiketlerinin dağıtımını genişlettiğini duyurdu. Bu, daha fazla kullanıcının yıl boyunca bu etiketleri görmeye başlayacağı manasına geliyor.

Ayrıca şirket, OpenAI, Google ve başka üçüncü taraf yapay zeka üretim araçlarıyla oluşturulan yahut düzenlenen reklam görsellerini de etiketlemeye başlayacak.

Şirketin etiketleri, kullanıcılara görsellerin yahut görüntülerin kendi yapay zeka araçları kullanılarak ne vakit oluşturulduğu yahut ağır biçimde değiştirildiği konusunda netlik sağlamak için tasarlandı.

Meta, yapay zeka etiketlerinin ne vakit uygulanacağına karar vermek için çok katmanlı bir yaklaşım benimsiyor.

0 Oylar: 0 Oylar, 0 Oylar (0 Puanlar)

Bir cevap bırakın

Son yorumlar

Görüntülenecek bir yorum yok.
Size güncel haberleri gösterelim
  • Facebook38.5K
  • X Network32.1K
  • Instagram18.9K

En güncel yapay zeka haberlerini size bildirim olarak gönderelim.

E-posta yoluyla haber bülteni almayı kabul ediyorum. Daha fazla bilgi için, lütfen Gizlilik Politikamızı inceleyin

Kategoriler

REKLAM

Sonraki Yazı Yükleniyor...
Follow
Kenar çubuğu Ara Trendler
Popüler Haberler
Yükleniyor

Oturum açma 3 saniye...

Kayıt 3 saniye...