LG’nin geliştirdiği yapay zeka, aygıtlar arızalanmadan evvel haber verecek

aG7wKmetsyYapay Zeka2 haftalar önce4 Okunma

LG, CES tertibinde Proaktif Müşteri Hizmetleri kavramını ortaya koymuştu. Bu kavram, yapay zeka dayanağı ile aygıtlarda oluşabilecek problemleri ortaya çıkmadan evvel tespit etmek ve problemleri tedbire adımlarında kullanıcıları yönlendirme manasına geliyor. Şirketin yaptığı açıklamaya nazaran Proaktif Müşteri Hizmetleri bu yıl Avrupa‘daki kullanıcılara sunulacak.

Kullanıcıları evvelden uyaracak

Şimdilik tam olarak bu yapay zekanın nasıl çalışacağı konusunda bir bilgi yok. Lakin birinci etapta çamaşır makineleri ve buzdolapları için hizmet verecek. Şirketin verdiği bilgilerde bu teknolojinin güç kullanımı ve su tüketiminde potansiyel olarak artışa neden olabilecek sorunları tahlil edeceği ve verimliliği artırmak ve paradan tasarruf etmek için yanlışsız rehberlik sağlayacağı yer alıyor.
LG’nin Akıllı Ev Aletleri başkanı olan Song Dae-hyun mevzuyla ilgili olarak: “LG ??Proaktif Müşteri Hizmetleri, akıllı konut aletlerinin sahipleri için daha fazla kıymet ve gönül rahatlığı sağlayan yeni bir müşteri hizmetleri örneği. Avrupa pazarı için yenilikçi akıllı konut tahlilleri geliştirmeye devam edeceğiz ve LG aygıt sahiplerine kolaylık sağlamak için yeni yollar sunacağız.” tabirlerini kullandı. Hizmetin 2020 yılından sonra ABD’ye geleceği de belirtiliyor.

0 Oylar: 0 Oylar, 0 Oylar (0 Puanlar)

Bir cevap bırakın

Önceki Yazı

Sonraki Yazı

Son yorumlar

Görüntülenecek bir yorum yok.
Size güncel haberleri gösterelim
  • Facebook38.5K
  • X Network32.1K
  • Instagram18.9K

En güncel yapay zeka haberlerini size bildirim olarak gönderelim.

E-posta yoluyla haber bülteni almayı kabul ediyorum. Daha fazla bilgi için, lütfen Gizlilik Politikamızı inceleyin

Kategoriler

REKLAM

Sonraki Yazı Yükleniyor...
Follow
Kenar çubuğu Ara Trendler
Popüler Haberler
Yükleniyor

Oturum açma 3 saniye...

Kayıt 3 saniye...